Ankara Asansörcü

Ankara Asansör

Ankara Asansör konusuna girmeden önce; Ankara bir başkentten daha ötesidir her zaman. Bu her sektörde böyle. Herşeyin en iyisi, en güzeli Ankara’da üretilir.
Ankara asansörcü anlamında da başkenttir, önderdir.

Ankara Asansör Firmaları 

Ama öncesinde asansör bakımı  neden önemli gelin size anlatayım. Apartmanın sekizinci katında oturuyorum.

Ankara Sincan Asansör Firmaları 

Mütaeahhit birkaç kat daha çıksa arza değecekmiş elimiz. Allah’tan sekizde kesmiş. Sekiz diyorum da ne var bunda demeyin, bizim katlar bir tuhaf, merdivenle çıkın sanırsınız 22. Katta oturuyorum.
Eskiden öyle miydi ya en kral apartman 3 katlıydı.
Asansöre ne hacet hoop yukardasın hopp aşağıda. Hadi benim 8. Kata hooop yapında göreyim. Menüsküs olur ameliyat olursunuz maazallah.

Ankara Asansör Bakımının Önemi

“Asansörün kıymeti çalışırken değil çalışmazken bilinir” diye bir atasözü var mıdır bilmem. Yoksa da lütfen litaratüre girsin bundan sonra çok gerekli olarak da işaretlensin. Sözü anonim olarak armağan ediyorum.

Çankaya Asansör Firmaları 

Çünkü geçen gün içinde geçirdiğim 32 dakika beni nice edebiyat eserlerine gark etti. Ne makaleler, ne şiirler yazdım korkudan. Hepsi de ölüm üzerine desem  yanıltmam sizi. Gerçekten çok korktum, geçtikçe azalan oksijen içeride daha da daralmama neden oldu. Neden kaldım ben, niye kaldım asansör bakımını es geçen yönetimin işgüzarlığından.
Neden yaptırmıyorsunuz kardeşim bu asansörün bakımını. Aidat almaya gelince hızlı trene binmiş hızında geliyorsunuz, asansör bakım  onarımı işlerinde kağnı gibisiniz.
Ankara asansör bakımı önemlidir okuyucularım çünkü bakımı yapılmayan asansör her zaman sizi yarı yolda bırakmaz, zemine kadar hızla indirebilir de.
Allah muhafaza kim ister boşluğa düşmeyi.
O yüzden sık sık kontrol edin, yöneticinize, apartman görevlinize sorun, soruşturun “asansörün periyodik bakımları “ ne zaman yapılmış onları denetleyin. Saldım çayıra yapıyorlarsa hiç kusura bakmayın mevlam sizi kayırmayabilir. ankara asansör bakımı inanın çok kıymetlidir.
Bu işler artık zor da değil nice Ankara asansörcü ve bakım ustaları bir telefon kadar size uzak. Gelsinler baksınlar. Halatlara baksınlar, kabine, askıya baksınlar ama mutlaka onlar baksın. Çünkü asansör demeyin varlığı bakımsızken dert, yokluğunu anlatmaya gerek yok.

Ankara Asansör Bakımı Firmaları

Arabanıza baktırıyorsunuz, kendinize bakıyorsunuz ya asansöre inanın bence en öncesi asansör bakımı. Düşünsenize benim her gün Everest yüksekliğinde evime inip çıktığımı zaten zayıfım, 40 kiloya düşerim, ayaklarıma kara sular iner.
O yüzden ne dedik, bakımı Anıl Asansör ankara yürüyen merdiven, asansör bakımı ,  tarafından yapılan garantili asansör, bakımlı otomobil gibidir sizi hiç yarı yolda bırakmaz. Zorluğu da yok. Asansör bakım ustalarımız kısa sürede gelip, kısa süreli kontrollerle gerekli tertibatlarını alıp check up yapıyorlar. Sonrası sağlıklı bir asansör.
Elektrik gitmelerine karşı benim bir tavsiyemde asansör bakımı yanında bir jenaratördür. Çünkü dediğim gibi asansör bakımlı da olsa enerji olmayınca hareket edemez. Klorofobisi olanlar için bu hiç de iyi bir şey değil. Mutlaka enerji beslemesi yapılmalı. Hasta olur, yaşlı olur, çocuk olur tedbiri almak lazım.
Tedbir demişken lütfen asansör kabinlerine kapı korumalığını da ihmal etmeyin. Çoluk çocuk elini kolunu sıkıştırmasın.
Ez cümle, asansör bakımı sizi yormaz ama bakımsız asansör hem maddi hem manevi sizi perişan eder. Lütfen bakımı ihmal etmeyin.
Ankara asansörcü bakım, ankara asansörcü dediğinizde karşınıza biz çıkarız. Bu işte gerçekten çok iyiyiz.

Ankara Asansör Ustası

Anıl Asansör Ankara Asansörcü Bakım Ustası asansörünüzün tüm parçalarını inceliyecek, kuyusunu inceliyecek, hareketli parçaları yağlıyacak, elektronik parçaları onaracak gerekirse yenisini ile değiştirecek,ve bu hizmeti garantili olarak size sunacaktır. Ankara Asansör Firmaları | Anıl Asansör | Yürüyen Merdiven | Yürüyen Yol | Asansör Bakımı Montajı Revizyonu | Yük Asansörü | Niğde Asansör siz değerli müşterilerine yardımcı olmaktan mutluluk duyar.

Asansör,Ankara Asansör Firması,Asansör Bakım Firması,Asansör Bakımcı Firma,Asansör Montaj Firması,Asansörcü,Asansör Revizyonu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Servis Asansörü

Hidrolik Asansörler

Asansör Nasıl Çalışır?